تغذیه و تناسب اندام

تاکید کلینیک نوتریکا بر ایجاد یک رابطه مناسب میان ذهن شما و اندام شما می باشد. ترکیب بدن و رسیدن به استانداردهای لازم نقش بسیار مهمی در سلامت بدن ایفا می­کند. به همین دلیل در نوتریکا سیاست درمانی برای اضافه وزن، چاقی یا کمبود وزن بر اساس اصلاح ترکیب بدن (نه تنها وزن) بنا نهاده شده است که این امر منجر به بهبود سلامت و پایداری بیشتر تغییرات به وجود آمده خواهد شد.

تاکید کلینیک نوتریکا بر ایجاد یک رابطه مناسب میان ذهن شما و اندام شما می باشد. ترکیب بدن و رسیدن به استانداردهای لازم نقش بسیار مهمی در سلامت بدن ایفا می­کند. به همین دلیل در نوتریکا سیاست درمانی برای اضافه وزن، چاقی یا کمبود وزن بر اساس اصلاح ترکیب بدن (نه تنها وزن) بنا نهاده شده است که این امر منجر به بهبود سلامت و پایداری بیشتر تغییرات به وجود آمده خواهد شد. درست همانطور که فعالیت فیزیکی مناسب بخشی مهم از برنامه روزانه هر ورزشکار می باشد تغذیه مناسب نیز در زمان ورزش کردن اهمیت زیادی دارد.

تغذیه مناسب همگام با تمرینات ورزشی به شما اجازه می دهد که بهترین عملکرد را حین تمرین داشته باشید، بدن شما بتواند پس از تمرین بازیابی شود و هم چنین به شیوه مناسبی وزن کم کرده و به تناسب اندام برسید.

تغذیه مناسب برای ورزشکاران حرفه ای می تواند با هدف ارتقای عملکرد ورزشی، استقامت و قدرت نیز باشد. یک برنامه غذایی مناسب برای افرادی که ورزش می کنند بایستی بر اساس شدت فعالیت فیزیکی، آنالیز ترکیب بدن و هم چنین شرایط منحصر به فرد هر شخص تنظیم می شود. شما می توانید با مراجعه به نوتریکا و یا استفاده از خدمات غیرحضوری ما برنامه غذایی مناسب در کنار فعالیتهای ورزشی خود دریافت کنید. با توجه به اهمیت ترکیب بدن در این مرکز هدف از ارائه برنامه غذایی تنها کاهش وزن نبوده و تناسب اندام و شکل بدن نیز بسیار مورد توجه می باشد

مطالب مرتبط
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
2 + 2 = ?